Zaposlitev

VODJA PISARNE

Nepremičninsko podjetje Inalbea Real Estate d.o.o. je dinamična in hitro rastoča nepremičninska agencija, dejavna na področju nepremičninskega posredovanja in kratkoročne oddaje. V svoj tim vabimo izredno fleksibilno, prodorno, urejeno in komunikativno osebo za delovno mesto VODJA PISARNE.  Zelo pomembno je veselje do dela  z ljudmi, pozitivna naravnanost do dinamičnega in ne-rutinskega dela ter dobra organiziranost. Zaposlitev za določen čas z možnostjo kasnejše zaposlitve za nedoločen čas.

 

OPIS DEL IN NALOG

  • stik in dnevna komunikacija s strankami (odgovarjanje na elektronsko pošto, komunikacija preko telefona, sprejemanje strank in opravljanje reprezentančne vloge)
  • operativna podpora timu nepremičninskih posrednikov
  • administrativna podpora in pomoč v podjetju
  • urejanje dokumentarnega in arhivskega gradiva
  • pomoč pri preverjanju dokumentacije in stanja nepremičnin pred in med prodajo ali oddajo
  • priprava in objava oglasov za nepremičnine
  • organizacija in vodenje procesov v pisarni
  • skrb za vodenje vseh potrebnih evidenc v podjetju
  • sodelovanje z zunanjim računovodstvom in drugimi poslovnimi partnerji
  • spremljanje računov, potnih nalogov in drugih internih dokumentov
  • spremljanje izvajanja sklepov direktorja in delegiranih nalog
  • priprava in oddaja različnih zahtevkov do državnih inštitucij
  • urejanje registrov in arhiva družbe
  • izstavljanje računov in spremljanje plačil
  • priprava mesečnih in tedenskih obračunov poslovanja
  • izvajanje plačil po dogovoru
  • izvajanje operativnih in drugih nalog po dogovoru z direktorjem podjetja

 

KAJ PRIČAKUJEMO

  • najmanj V. stopnjo izobrazbe; ekonomske, administrativne ali druge ustrezne smeri
  • vsaj 2 leti delovnih izkušenj
  • dobro poznavanje dela z računalnikom (uporaba spletne pošte, paket Microsoft Office - zlasti Word in Excel) 
  • komunikativnost in veselje do dela v timu ter usmerjenost k doseganju skupnih ciljev
  • izredna natančnost in samostojnost pri delu,
  • samoiniciativnost,
  • organiziranost, prepoznavanje prioritet
  • pripravljenost na dinamično in ne-rutinsko delo
  • kvalitetno in pravočasno opravljanje nalog, odgovornost za uspešen zaključek projekta v skladu z razpoložljivimi sredstvi, viri in v dogovorjenih časovnih okvirih
  • izvajanje dela v skladu z zakoni, predpisi in standardi
  • izredne komunikacijske sposobnosti
  • varovanje poslovne tajnosti in varovanje ugleda podjetja
  • znanje angleškega jezika
  • dobro poznavanje zakonodaje na področju stanovanjskega zakona in upravljanja objektov je prednost
  • izpit B kategorije

 

KAJ NUDIMO

  • zaposlitev za določen čas, z možnostjo podaljšanja za nedoločen čas
  • redno in korektno plačilo
  • razgibano delo v prijetnem kolektivu, kjer ne manjka pozitivne energije 
  • dinamično delo, ki prinaša veliko novih znanj in izzivov  
  • uvajanje v delovni proces  
  • urejen delovnik od ponedeljka do petka

V kolikor ste prepričani, da izpolnjujete naša pričakovanja, oddajte prijave z življenjepisom in kronologijo dosedanjih delovnih izkušenj preko info@inalbea.si

Vse prijave bodo obravnavane zaupno.